PWGay

Politechnika Warszawska w kolorach tęczy
Dzisiaj jest 19 paź 2019, o 22:12

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 13:25 
Offline
Newbie

Rejestracja: 17 maja 2012, o 13:10
Posty: 5
Siema!
Wczoraj kumpel mnie miło zaskoczył i powiedział o tym forum. Myślałem, że tylko UW takie ma, a tu proszę.
Miło byłoby poznać kumpla z wydziału! :D
Chociaż PW to fajne chłopaki, więc poznać Was też fajna sprawa.
Kurde, dużo wazeliny?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 13:50 
Offline
Wiedźma jak ta lala
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, o 22:14
Posty: 1078
UW takiego forum, niestety albo stety, nie ma... ;]

Nie wiem, czy ktoś jest z architektury, ale może się przy tej okazji wyautuje :)

No i tego, cześć ;)

_________________
To mężczyzna powinien starać się o mężczyznę, a nie mężczyzna o mężczyznę!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 13:59 
Offline
Newbie

Rejestracja: 17 maja 2012, o 13:10
Posty: 5
A tak, chodziło mi mniej o forum, a bardziej o jakąś aktywność internetową w tym temacie u nich.
Źle się wyraziłem, przepraszam, forum jest jedyne w swoim rodzaju. :D
No i ten, dzięki za powitanie!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 14:03 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, o 21:48
Posty: 48
Lokalizacja: stolica
Witam z Realu do Wirtualu! :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 14:09 
Offline
Newbie

Rejestracja: 17 maja 2012, o 13:10
Posty: 5
a tak, o wilku mowa :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 14:22 
Offline
Chłopiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2004, o 00:56
Posty: 4986
Lokalizacja: Elka
hyperion pisze:
A tak, chodziło mi mniej o forum, a bardziej o jakąś aktywność internetową w tym temacie u nich.
Źle się wyraziłem, przepraszam, forum jest jedyne w swoim rodzaju. :D

Na UW jest chyba tylko aktywność. U nas jest tylko Forum :)

_________________
Chłopiec pełen magii

count your blessings now
'fore they're long gone


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 15:34 
Offline
Emanacja Pi i Sigmy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 kwie 2005, o 23:28
Posty: 1743
Lokalizacja: Jedyna słuszna strona Wisły
hyperion pisze:
Chociaż PW to fajne chłopaki, więc poznać Was też fajna sprawa.
Kurde, dużo wazeliny?

To nie więzienie - nie trzeba się wkupywać w łaski starszych osadzonych.

Niemniej, miłej odsiadki ;)

_________________
We have to make books cool again. If you go home with somebody and they don't have books - don't fuck them.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 16:21 
Offline
Mistrz-Magik ;)
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2011, o 11:28
Posty: 435
Pozdrawiam z świata Matematyki ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 17:08 
Offline
Czarownica z tej Ziemi
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, o 02:16
Posty: 789
Lokalizacja: elektryczny
hm, hm, hm, znam jednego chłopaka z architektury pw. więc szukaj ;p


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 18:43 
Offline
Newbie

Rejestracja: 17 maja 2012, o 13:10
Posty: 5
Makaron pisze:
To nie więzienie - nie trzeba się wkupywać w łaski starszych osadzonych.

Niemniej, miłej odsiadki ;)

Wiesz, to było z przekąsem. ;)
Ale dziękuję. :)

emil_samo_zuo pisze:
hm, hm, hm, znam jednego chłopaka z architektury pw. więc szukaj ;p

Dobrze, będę!

Puma* pisze:
Pozdrawiam z świata Matematyki ;)

Pozdrawiam i ja. ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 21:27 
Offline
Ciasteczkowy skrytożerca
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2008, o 01:40
Posty: 2418
Lokalizacja: Praga Północ
Cześć :mrgreen:

_________________
hań-ba, hań-ba...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 23:10 
Offline
Czarownica z tej Ziemi
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, o 00:55
Posty: 773
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz
Witaj. :jupi:
hyperion pisze:
Kurde, dużo wazeliny?

chciałbym zaznaczyć, że jako w większości zajmujący się technologią i szczerze ją podziwiający stronimy od tak prymitywnych substancji. jakbyś powiedział "silikonu" byłoby dużo lepiej :-P

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 17 maja 2012, o 23:26 
Offline
Newbie

Rejestracja: 17 maja 2012, o 13:10
Posty: 5
mithnae pisze:
Witaj. :jupi:
hyperion pisze:
Kurde, dużo wazeliny?

chciałbym zaznaczyć, że jako w większości zajmujący się technologią i szczerze ją podziwiający stronimy od tak prymitywnych substancji. jakbyś powiedział "silikonu" byłoby dużo lepiej :-P

E tam, i tak cały świat używa "styropian", więc ja też będę ignorantem. :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 18 maja 2012, o 10:10 
Offline
Mistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 sty 2012, o 16:13
Posty: 187
Cześć

W ramach powitania narysowałem Ci psychodelicznego kota

Obrazek

_________________
"Bo od kota lepsze są już tylko 2 koty" - kolega Przemek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Nieprzeczytany post: 19 maja 2012, o 23:05 
Offline
Czarownica nie z tej Ziemi
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, o 23:14
Posty: 635
Lokalizacja: Geodezja i Kartografia
hyperion pisze:
...

Cześć :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group